NorthEasternUSA.reismee.nl

Kom je voor tennis of kom je om er te zijn??

Het waren 3 " memorable days" op de US OPEN. We zagen Dutch glory + defeat, wereldtoppers als Djokovitch, Wawrinka, Anderson, Williams, Rojer&Tecau. De mooiste partij: Venus Williams vs Kozlova. GETVER nog geen 20 jaar ouder en dat tempo trek ik echt niet meer!!

Maar wat ons bijblijft; eten & praten. Op de " bijbanen" daar zit Fatima Morena De Melo, Raymond Sluyter, R&S + en Tennisliefhebbende wereld, maar in het Arthur Ashe Stadium????? Daar zit Yuppy New York om er te zijn, gezien & gehoord te worden. Het komt binnen op matchpoint 3e set ( V. Williams) en wil doodleuk met 5 man sterk naar ergens midden in rij N. 250 man mist matchpoint, maar WHO CARES!!!! Om 22.00 uur, de grote uittocht, ongeacht de stand is het bedtijd. Toppie: de metro rijdt tot een uur na de laatste match. Wat wil je nog meer.

Het waren onvergetelijke dagen op het US Tenniscentre en het heeft ons weer meer geleerd over Amerika & sport; er bij zijn is net zo belangrijk als FOOD!!!!

Onze laatste avond in New York sloten we af bij Guiness, onze Irish Pub, alwaar we tennis, baseball, footballspeler & paardenraces gelijktijdig in de gaten konden houden. Na een hapje in een late night familie restaurant was het goed rusten.

Nieuwe avonturen vanuit de camper volgen!!